Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Er slimproppen bare en klump, eller kan det være bare masse slim som kommer ut når den har gått?
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Min gikk for 4 dager siden, det var en gul/hvit geleklump. Men jeg tror det varierer om alt kommer på en gang eller i flere porsjoner.
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg tror deler av min gikk igår kveld. Kom geleklump som beskrevet over her... Men tror nok ikke hele kom, det var ikke så mye. Har hørt at den kan komme over flere dager - varierer visst, både størrelse og farge...
Gydamamma Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Min gikk for nesten 2 uker siden, og jeg "slimer" litt hver dag....bare blankt. Tjukk gele liksom.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hatt veldig mye slim der de siste par dagene, er derfor jeg spør. Men det lukter litt som vanlig utflod (biola lukt).
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 jeg dytter denne her. Er det noen flergangsfødende her som har opplevd at slimproppen kommer i porsjoner som løst slim hver dag?? Jeg skal til jordmor på mandag, jeg får spørre henne litt om dette!
*mamma85* Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hei.. Når slimproppen gikk med min første var det en stor slimklump som var hvit/gul og blodig...for når jeg tørka meg så kom det blod på papiret. Var på sykehuset den dagen og sykepleieren/legen sa at det var slimproppen. Det kan sikkert variere fra person til person, men min var blodig i tillegg til den vanlige utflod fargen. Unnskyld for detaljene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå