Gå til innhold

Jippi :-) NÅ er jeg glad!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ganske så frustrert å sint på meg selv for ikke å ha søkt meg inn på NTNU i vår, men da vi var midt i et brudd var det faktisk det siste jeg tenkte på.

Trodde det var umulig å ta noen fag nå til våren da, men fikk tips av en meddibber om åpne studier. Ringte opptakskontoret å de fortalte at jeg kunne ta fag som privatist å fortalte meg hvor jeg kunne finne oversikt over de fagene.

Det var ikke en kjempelang liste, MEN jeg strøk på en del fag i mitt forsøk som student da jeg var 18. Utrolig umoden å skolelei som jeg var så gav jeg ganske f i hele skolen. Disse fagene er på den lista :-) Så nå kan jeg ta opp de fagene, begynne som student igjen å minske studielånet mitt :-) :-)

er jo bare et semester jeg skal studere der siden jeg vil inn på HiST til høsten.

Nå er jeg så glaaaaaad :-) Nå vet jeg endelig hva jeg skal gjøre til våren. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj!! så utrolig flott! det er jo helt supert da!! er lenge siden jeg har vært på disse sidene så har ikke fått med meg at det har blitt slutt med deg og pappaen. det var jo utrolig trist. men sterke jenter greier seg selv :) Masse lykke til :)

Skrevet

Så flott. Gratulerer. Denne gangen klarer du det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...