Gå til innhold

Ah, sitter å gruer meg for å ringe sjefen min.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i ny job i august å det tok ikke lang tid før store bekkensmerter meldte seg! Sjefen min hadde visst krangla litt for å få meg, de andre ville visst ikke ta inn ei gravid pga at de sykmelder seg, :) men hun fikk viljen sin!

Å nå må jeg egentlig innse at det er ikke lurt for kroppen min å fortsette! Så nå skal jeg ringe for å si fra om at hun bør finne en erstatter for meg! Søren assa, at jeg skal alltid ha så innmari med dårlig samvittighet for alt!

Det er jo strengt tatt ikke mitt problem.....

Videoannonse
Annonse
Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Har hørt at det hjelper masse å trene om man har bekkensmerter. Kanskje du kan fortelle sjefen at du nå skal legge deg i hardtrening, så får dere se når/om du evt. kommer tilbake igjen. Sjekk med lege/jordmor el. hvordan du skal trene.

Skrevet

Dette er jo ikke din feil da.

Men om du er fast ansatt så er det bare til å sende sykemeldingen din videre. Om du er vikar og ikke kan jobbe der mer, så er det jo griet å ringe da. Greit å få den telefonen ut av verden.

Skrevet

Ja jeg er bare en ussel vikar, har ikke engang fått kontrakt!!

Men jeg sliter bare så innmari med samvittigheten... :)

Skrevet

Jeg skjønner den dårlige samvittigheten, men jeg synes ikke du behøver å ha det. Sjefer en nødt til å skjønne at folk blir gravide og de problemene det fører med seg -- synes det generelt virker som mennekser som har dette ansvaret i arbeidslivet gjør så mye ut av at det er hassle med gravide, noe som er å leve i en fantasiverden: Samfunnet og arbeidsgivere spesielt er nødt til å forholde seg til at det blir født barn, og slutte å være sure på, eller legge skyld på de som blir det! Problematisering av noe som er naturlig og viktig er helt hårreisende.

Dette irriterer meg virkelig! Det ER ikke ditt problem, jobben deres innebærer jo å styre med akkurat dette. At det blir merarbeid for dem er vel søren meg også det de bli betalt for! Puh... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...