Gå til innhold

Julekalender til barn på 18mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om vi skal ha julekalender til datteren vår, men er usikker på om det er noe vits. Syntes de det er stas? skønner de noe av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mening er at når de er så små så skjønner de ikke betydningen av å ha kalender, det med ventetiden/adventstiden osv.

Det er nok større stas for mor/far å gi de små gaver hver dag, og barna syns nok det morsomt med gaver, men skjønner de hvorfor de får det?

 

Skrevet

Nei, jeg mener at så små barn ikke skjønner konseptet julekalender.

Skrevet

Nei, de forstår nok ikke konseptet, men de forstår da heller ikke hvorfor ikke de får når storebror får. så her må nok lillebror få ( til neste år, no er han bare 9 mnd, til jul) siden storebror får. Men jeg hadde nok ikke gjort det hvist han var enebarn. Eldste fikk ikke før han var 3-4 år. Da var det stas

Skrevet

Jeg hadde det i fjor til datteren min som da var 19 mnd.

Hun fikk små ting, f.eks en pepperkakeform den dagen vi skulle lage pepperkaker. Hun fikk en bok en søndag, en dvd neste søndag.

Der vi bodde før hadde vi badekar, så annenhver dag ( når det var badedag) fikk hun div badeskum og badefarger i kalenderen. Dette var jo kos for meg da :-) Men jeg tror hun syntes det var stas hun også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...