Gå til innhold

Uff...han roter sånn om natta


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten vår har sovet stort sett fint om natta, bare avbrutt av flaske i 5-6 tiden. Men nå roter han noe fryktelig. Han er overalt i senga, bare ikke der han egentlig skal ligge. Hehe. I går kveld fant jeg han på tvers med bena ut mellom sprinklene. Og å ha dyne over han er nyttesløst da. Vi brukte babysafer på han tidligere da han hele tiden vekte seg selv når han snudde seg på magen. Jeg har lite lyst til å ta den i bruk igjen. Han sovner fint om kvelden. Er det vanlig at de er så urolige? Vekker meg hele tiden, selv om han ligger på eget rom. Våkner bare han snøfter. :-) Blir helt utslitt. Hjelper ikke på at han fortsatt krever et måltid på morgenkvisten som vi ennå ikke har orket å kutte ut. Vi er tilbake i full jobb både sambo og jeg, så sliter på med lite søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, dette høres kjent ut :-) Minsten her har også sovet godt hele natta i flere måneder, men nå er det rot i senga! Han ligger på tvers, feil vei, noen ganger under dyna, noen ganger over,- og med en gang han våkner litt så reiser han seg opp og står og griner. Tror ikke alltid at han er så veldig våken engang, men står og hopper i senga gjør han likevel.

Han legger seg i halv åtte tida om kvelden og nå får han som regel pupp igjen i 12-1 tida,- og da har jo jeg nettopp sovnet.... Ofte våkner han og trenger ny runde med melk i 4-5 tida. det er ikke morgen!!! Har prøvd å gi vann fra kopp,- at pappaen går inn til han og prøver å roe han, men lite annet hjelper enn en kjapp skvett fra meg. Da våkner vi minst alle, men nå kjenner jeg at det hadde vært deilig om han kom tilbake i den fine rytmen han hadde før da han sov hele nettene.

 

Jeg har ikke prøvd babysafe, men har lite lyst til det. Håper at det skvetter ut noen tenner til snart, og at det hjelper. Men jeg prøver stadig å forklare han at man ikke kan stå og sove :-))) Kanskje han snart fatter poenget ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Finner henne overalt, på kryss og tvers i senga hele tiden, og som regel uten dyne. Både hun og vi våkner flere ganger i løpet av natten pga dette. Har heller ikke lyst til å begynne med babysafe og vil gjerne sove om natten.. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi sovet runtdt i to netter.

De tennene jeg venter på er ikke kommet fram ennå, men han er ikke så tett og forkjølet lenger. I går sov han fra 19.30 - 08.15. og i gårkveld la han seg i halv åtte tiden og sover ennå. Ikke noe nattmåltid, ikke trenge å finne smokken til han... Deilig!

 

Tenkte at det kan være godt å vite at plutselig snur det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...