ChellBell - har født! Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har dere blitt fortalt av legen at det er viktig å legge seg ned med en eneste gang vannet deres går, uansett hvor dere er, og bare ringe til sykebil?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 ja d stemmer..jeg fødte setebaby for 2 uker siden,å d samme fikk jeg beskjed om..men når vannet gikk i heisen på sykehuset la jeg meg ikke ned..å da sa strengt til meg,at jeg skulle ikke gått..men d gikk bare 2 min å komme seg inn på fødestuen heldigvis.. det har med at de er redd for at navlestrengen skal falle ut-
ChellBell - har født! Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Er det såpass seriøst ja! Jeg hadde ikke hørt om det før, at navelstrengen kan komme ut og gå rundt halsen på bebisen, spesielt når den er i seteleie. Da skal jeg ha det i tankene og bare håpe at vannet ikke går, men at hun blir der inne i noen uker til
gerd Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Ikke det at den går rundt halsen, men om den detter ut kan den komme i klem mellom deg og barnet siden rompa ikke fyller helt opp bekkenet om du skjønner. Det er kjedelig med en avklemt navlesnor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå