Gå til innhold

Lang leveringstid fra lillepille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte Prego fra lillepille for ca 2 uker siden. Noen som vet hvor lang leveringstid det normalt tar? eller er det tollen som forsinker leveransen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. jeg har ikke fått noen epost fra dem som sier at de har sendt pakken (evnt at den kan spores). Betyr det at de ikke har sendt den ennå ? altså sender de en slik epost som sier at de har sendt varen (som feks amazon.com gjør). Når jeg bestilte fikk jeg epost om at betalingen var gått igjennom, og en ordrebekreftelse. Er det vanlig?

Skrevet

Jeg bestlite også fra lillepille, men har ikke fått pillene ennå, så vet ikke hva som er vanlig. Lillepille ga beskjed om at det var ca 10 dager til man fikk varene når jeg bestilte, så forhåpentligvis kommer de innen 10 dager.

Skrevet

Hvorfor går dere ikke til legen og får pergo på respet -HVIS DERE TRENGER DET.

Er dere ikke klar over hvor farlig det kan være å drive selvmedisinering på denne måten?

Dette er kraftig hormonbehandling som man ikke bruker for moro skyld, eller fordi man har fått en idé om at det hadde vært fint med tvillinger.

Pergo brukes i mange forskjellige doser. Hvordan kan dere vite hva som er riktig for dere?

Tenk dere om før dere gambler med egen helse på denne måten.

Skrevet

Må si meg enig med anonym 11:53.

Prego må brukes MED oppfølging av lege eller gynokolog!!!!!!!!!!!!!!!

Vil dere virkelig deres menn og evt. barn så vondt at dere risikerer deres egen helse?

Trenger dere prego, skaff det på resept

Skrevet

Hvis du logger deg inn på sida med brukernavn og passord så står det om pakken er sendt eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...