Gå til innhold

Hva har jeg å glede meg til:D:D??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og 25 uker på vei og etter mange tunge uker har endelig lykkerusen kommet og jeg gleder meg masse:)

Fortell meg litt hvilken gleder jeg har i vente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt umulig å beskrive!!! Livet ditt blir aldri mer som før, mammarollen er den viktigste i mitt liv, og jeg tenker på barnet mitt 24 timer i døgnet!

Det er ingen som gir meg så mye glede, varme, og intens lykkefølelse som datteren min. Jeg elsker å være sammen med mitt barn, uansett hvor sliten jeg er, så er det som en skikkelig vitaminsprøyte.

Små barnehender som strekker seg mot deg, og vil kose med mamman sin... SUKK! Uslåelig!

GLED DEG!!!

(Men det er mange bekymringer som følger med også...jeg er ialle fall en skikkelig hønemor...)

Skrevet

ååå:D

Endelig litt muntert her på BIM:)

Herrgud og herlig det skal bli:D:D Er bare litt lenge igjen å vente hehe:)

Blir så gla når jeg hører sånt:) da gleder jeg meg bare enda mer:)

Skrevet

Du må gle deg til den nyfødte babyen blir lagt på den nakne overkroppen din en ubeskrivelig følelse!!

Skrevet

Så bra!!!

Jeg var veldig forberdt da jeg gikk gravid med datteren min, på at jeg kunne få nedturer etter fødsel. Men enda har jeg ikke hatt en eneste nedtur (datteren min er 4 nå)! Kun konstant lykkefølelse!

Jeg forsøker nå med nr 2 i magen, å tenke at jeg kan muligens få nedtur nå, bli sliten osv med to barn og nattevåk og greier. Men så lenge jeg er forberedt på det, så kommer det ialle fall ikke kastet på meg. Så det kan være greit å være veldig åpen med tanke på alle følelser som kommer, man klarer jo ikke å styre dette.

Men, for akkurat meg svever jeg fortsatt på en rosa sky, og har en liten blå en i magen;-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...