Gå til innhold

hjelp. makkar i mjøl skapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg fant daue inntørka makkar i nederste hylle i mjøl skapet. betyr dette at eg må kaste alt i dei to andre etasjene og . blæh så kjedelig og æsj så ekkelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer makkar seg igjennom papiposer?

Skrevet

jepp!!! du må nok kaste alt av matvarer i det skapet og vaske skikkelig godt! De legger egg.....vask godt også inni de hullene i sideveggene....der hvor du kan feste hylleplatene liksom.....

Lykke til!! Skikkelig sure greier!!!

Skrevet

kast alt som er åpnet eller i papirposer, vask grundig, og teip igjen hyllehullene (skjønner? de hullene som man setter disse knottene som holder hyllene oppe, de kan være egg inni disse)

løp på ikea eller lign og kjøp plastikk eller glass krukker som er lufttette, og oppbevar mel og lign i disse!

Skrevet

det var ikke domt å kjøpe sånn på ikea

takk for rådet. tenkte ikke på egg engang. æsj og uff og æsj.. bør eg tømme alle hllene på kjøkkenet kansje. me bor i et gammalt hus, der det er litt lett for å komme slike ting.

Skrevet

hvilke middel bør eg bruke, holder det m grønnsåpe

Skrevet

ville nok vaska de skapene som er nærmest ivertfall!!! Jeg er helt nazi på sånne ting....min største skrekk er å få sånt i hus. så jeg vasker med jevne mellomrom kjøkkenskapene med matvarer i:)

men det var et godt tips det med de lufttette boksene fra ikea. må få meg noen slike jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...