☆Mathilde Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hun skal sjekke modning, og jeg er så spent! Kommer til å bli litt skuffa om jeg ikke har fått noe modning enda, men kan vel egentlig ikke forvente det. Er 38 uker i dag! Men det er lov å håpe. Har hatt mye kynnere og murringer! Men trur nok jeg blir småskuffa om ikke kynnerne har hatt noe framgang der nede!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Lykke til, blir spennende og se om du har fått noen modning. Skal hun sjekke det i uke 38 altså...huff, da gruer jeg meg, For jeg skal til jordmor på tirsdag (første og forhåpentlig siste gang) er også da i uke 38, men jeg vil ikke at hun skal sjekke om jeg er moden (hvis de sjekker livmormunnen m.m) uææ..... jeg har også hatt en god del kynnere og mensmurringer, mulig maserier (men jeg er ikke helt sikker på hvordan de skal kjennes ut) Lykke til, må få høre hvordan det gikk ;o)
☆Mathilde Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg spurte selv om hun kunne sjekke det Og det synes hun var greit. Men det er helt opp til deg hva de gjør, og det er jo ikke nødvendig å sjekke modning før du er eventuelt på overtid. =) Skal gi deg oppdatering etterpå! Nå må jeg løpe
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Hm, tror ikke alle leger/jordmødre sjekker modning. Mine gjør ikke det ihvertfall og jeg er i uke 39+0 (var der i går).
<3 girls <3 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 det har di ikkje gjort med meg helder i mitt første sv.skap.men gjør de sikekrt visst vi spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå