Svale <3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Noen som har begynt å handle inn utstyr? Klær og sånt? Har så lyst, men syns det er litt tidlig enda.. Noen meninger om dette?
Kæmma og trultene Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei! Jeg og synsd et er tidlig - nå har vi jo ei fra før og tenger ikke handle all verden heller, men selv med frstemann handla jeg ingenting før jeg hadde vært på UL. Dvs jeg kjøpte to bodyer etter 12 uker.... Jeg er litt "overtroisk"> og tenker at man ikke skal handle for mye før barnet er ute. Vogn feks kjøpte ikke vi før jeg var på sykehuset - da dro pappa og henta en vi hadde holdt av men ikke betalt. Hehe... Men det er fristende - og jeg titer jo når jeg er i butiken
Svale <3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Ok. Litt overtroisk jeg og.. Hehe.. Så tror jeg drøyer så lenge jeg klarer. Er moro og gå å titte og da Er min første, så trenger det meste. Moro å kjøpe nytt og da, selv om det blir dyrt :/
Kæmma og trultene Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Ja da trenger man jo alt he he. Vi porsjonerte det ut (klær og dyner og sånt) så ike lat kom på en måned - og pappa kjøpte vogna, og mamma kjøpte seng da jenta var kommet vel ut. Såsånnt store ting venta vi medDenne gange må vi nok ha vogn før h'n kommer, siden vi må ha søskenvogn og nytt sete til eldstejenta så lillen kan overta hennes bilsete. Men alt kommer til å stå uoppakket garasjen hos pappa til alt er klart
nr.2 underveis! Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vi venter nr 2 så vi trenger ikke å kjøpe inn så mye. Men litt tidlig enda, man vet jo ikke kjønnet enda eller! Kjøper nok ei vogn etterhvert, men det andre får vente til vi nærmer oss! Husker følelsen fra jeg gikk med min første! Lykke til!!
to_tette? Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 det er vel litt tidlig? forrige gang dristet jeg meg til å handle en body og et teppe etter UL i uke 17. er dessuten litt overtroisk, litt uhellssvangert å handle alt for tidlig Jeg tror at den beste tiden å handle på er i begynnelsen av 3.trimester, før man blir alt for tung og formen ikke er så værst.
student23 Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Jeg handla en body og ei strømpebukse etter vi var hos tidlig i uke 10. Måtte liksom ha noe håndfast på at det faktisk kommer en baby. Jeg var å handla litt igjen i dag. Kikker innom butikkene og handler litt på tunge dager. Men kommer ikke til å handle mer enn utstyrslistene anbefaler før ungen kommer. Vet ikke kjønn heller, så det blir mye hvitt...
victomalia Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Jeg begynner gjerne nå, men skal vente til etter ultralyden så jeg vet om alt er greit. Men jeg setter meg godt inn i hva jeg trenger/ønsker meg sånn at jeg vet det når jeg setter igang. Jeg venter nr. 5, og har lyst på mye nytt denne gangen. Synes alt er slitt og misfarget nå og stakkers lillefem skal ikke lide for å være femtemann. Å, jeg gleder meg til å sette igang.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 nei men har tittet masse. og de klærne jeg liker best er veldig kjønsbestemt så dumt å handle siden jeg ikke vet kjønnet. ser nesten ut til at vi må få vite dette dennegangen. er så mye fint nå. jeg har en del utstyr fra før av jeg da. etter de to første. menmå likevel kjøpe endel nytt. og det gleder jeg meg til det erkoslig å gå slik å planlegge. men fortidlig å kjøpe noe enda. er jo bare i min 11 uke
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Jeg har handlet bilsete og litt klær. Har to barn fra før, men har gitt bort alt jeg hadde.......trodde jeg var ferdig med å få barn jeg..
Månefeen ♥ Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Nei, men vi gleder oss til shopping =) Vi har handlet inn en del nye kluter og håndkler, de får vi bruk for uansett om det skulle skje noe med spiren. Greit å få vasket de noen ganger så de får god oppsugningsevne. Ellers så så jeg noen nyyydelige ullsokker til baby på kremmerhuset (min gamle arb.plass) av Lisbeth Dalh, tror nesten jeg må ha de!! Har lagt til en del linker på "bookmarks" av ting vi har lyst på.
septemberpiken Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Jeg må innrømme at jeg kjøpte de første tingene før jeg ble gravid. Det var salg på Fru Lyng, så måtte bare ha med et par nøytrale bukser, bodyer og et teppe. Har ikke handlet noen ting siden jeg faktisk ble gravid, da... venter til 2. trimester, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå