Gå til innhold

Hva kledde dere på barna i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kledde dere på barna i dag og hvor i landet bor dere? Lurer på å begynne med strømpebukser nå, bor på Østlandet, men barnehagen har ikke sagt noe enda. Men er ca bare 7 grader om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bukse, T-skjorte, genser, sokker, joggesko, jakke.

Skrevet

Vi bor i trøndelag og har brukt stømpebukse et par uker nå tror jeg. Mine er 4 og 1,5 år så de sitter mye på bakken og leker enda. Den er skikkelig kald her nå. Nærmer oss frostnetter snart vi. :-D Eldstemann på skolen får gå uten stilongs enda.

Skrevet

Tights, ullbukse, body og genser. Vinterskoene er innkjøpt og allerede i bruk. Bor på østlandet. Innser at høsten har kommet og at vi ikke har så mye varme klær. Gutten kan jo plutselig ikke bruke det som passet i fjor..hihi..

Er jobsøkende for øyeblikket så har ikke så mye penger å rutte med så må vurdere litt hva vi kan kjøpe noe. Synes det er dritflaut å skulle spørre samboer om "lommepenger".

Skrevet

de skulle ut, så jeg kledde han til det.her er det ca 8 grader.

han hadde på t.skjorte, sports undertøy(genser.stillongs)

hel fleecedress, strikke jakke,ytterjakke,regnbukse, jakke,lue og cheroks.(?skrivemåten)

godt kledd med andre ord, men de liker det,de tar heller av han litt om det blir for mye.

Skrevet

Strømpebuske,bukse,t-skjorte,genser,joggesko og jakke på minstmann og elsdtemann hadde bukser med for i så han slapp strømpebukse.

Vi bor på Østlandet.

Skrevet

Ull-longs, ullundertrøye, ulvang-sokker, velour-bukse og bomullsgenser.

Og utetøy såklart ;) (høstsko, ullgenser, bomulls-balaklava, vindtett jakke, da de syklet avgårde klokka 8 i morges var det bare 5 grader *hutre*)

Skrevet

Ullstrømpebukse, trøye, tunika, strikketjakke og joggiser. Har bare vært ute en liten tur, men det er fint på denne kanten av Sunnmøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...