Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Kansje vi kunne lagd en gruppe der?? "vi som skal gifte oss 2009" eller noe sånt??
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg er på facebook! Lager gruppen med en gang!!!!
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Da har jeg laget gruppen "Vi som skal gifte oss i 2009" Meld dere på!
Minimo <3 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 fant ikke den som stod.. fant bare bryllup 2009:) og den var det 2 av:| men er medlem på begge;)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Fant 3 grupper med navn bryllup 2009.. Hviken er din baby gruppen?? Hva er på bildet??
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Gruppen heter "Vi som skal gifte oss i 2009" Det er bilde av en dame med brudekjole!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Hmm.. finner ikke den jeg heller... eller er det den hvor det er en dame som sitter å tar bak på kjolen??
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Sjokoladebrud Det er bilde av en dame med mørkt hår som sitter og holder hendene på sidene av kjolen. Hvis jeg ikke husker helt feil, så har hun hansker på seg!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Med ryggen til, på ei brygge eller en pir eller noe sånt??
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 21. september 2008 #11 Skrevet 21. september 2008 Nei, du ser bruden i front!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 den finner jeg ikke!! Har du en link??
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Her er den: http://www.new.facebook.com/group.php?gid=26369533604
Minimo <3 Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Jeg får ikke til å joine gruppen:(
Smaragd gifter seg 30.05.09 Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Til alle dere som vil bli medlem: Dere må ha Norway nettverk for å bli medlem!
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Nå fant jeg den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå