Gå til innhold

Noen som er på Facebook??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje vi kunne lagd en gruppe der?? "vi som skal gifte oss 2009" eller noe sånt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på facebook!

Lager gruppen med en gang!!!!

Skrevet

Da har jeg laget gruppen "Vi som skal gifte oss i 2009"

Meld dere på!

Skrevet

Så gøy!!:)

I`m in!

Skrevet

fant ikke den som stod.. fant bare bryllup 2009:) og den var det 2 av:| men er medlem på begge;)

Skrevet

Fant 3 grupper med navn bryllup 2009.. Hviken er din baby gruppen?? Hva er på bildet??

Skrevet

Gruppen heter "Vi som skal gifte oss i 2009" Det er bilde av en dame med brudekjole!

Skrevet

Hmm.. finner ikke den jeg heller... eller er det den hvor det er en dame som sitter å tar bak på kjolen??

Skrevet

Sjokoladebrud

 

Det er bilde av en dame med mørkt hår som sitter og holder hendene på sidene av kjolen. Hvis jeg ikke husker helt feil, så har hun hansker på seg!

Skrevet

Med ryggen til, på ei brygge eller en pir eller noe sånt??

Skrevet

Nei, du ser bruden i front!

Skrevet

den finner jeg ikke!! Har du en link??

Skrevet

Til alle dere som vil bli medlem:

Dere må ha Norway nettverk for å bli medlem!

Skrevet

Nå fant jeg den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...