Gå til innhold

Når begynte dere med mammabukser?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er så oppblåst, at alt jeg har strammer...Er kun 6 uker..... Vurderer mammabuker...men.....HVOR TIDLIG ER DET DA???? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var kjempeoppblåst i begynnelsen så følte jo for mammabukser alt da (klarte meg med å knappe opp litt når jeg skulle sitte, stående var det liksom ok for meg som aldri bruker tettsittende bukser). Men så plutselig ble jeg "normal" igjen - luft og sånn forsvant. Mammabuksene til mammamagen måtte frem etter uke 16.

Skrevet

jeg måtte begynne i uke 10. da hadde jeg sittet med knappen åpen siden før jeg visste jeg var gravid. men brukte en genser som skjulte at det var mammabukser.

Skrevet

Eg måtte kjøpe mammabukse når eg var 15uker på vei!!!

Skrevet

første svangerskap hadde jeg to mamma bukser siste mnd, nå er jeg i uke 13 og har brukt mammabukser i to uker ;)

Skrevet

Ca uke 15 tenker jeg... Før det gikk jeg med bukse som er veldig lav i livet og skjørt med strikk (eller joggebukse).

Skrevet

akkurat kjøpt ammabukser:p er 33+6 idag:p kjøpte bukser for en uke seiden

Skrevet

Fikk noen bukser med stretch hos mamma så jeg klarte meg til uke 31, selv om jeg har lagt på meg en god del.. Nå bruker jeg gravidbukse hele tiden og skulle ønske jeg hadde en ekstra, men har så langt bare kjøpt en på h&m til 300kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...