OhBaby! Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 tre dager på overtid..såå kjiiipt! da er det bare å hoppe inn i 5pp,som ikke blir noe av pga at sambo er bortreist hele pp,så da er det ikke noe prøving her i gården før om en mnd.. depper litt nå ja..hehe.. men går greit
løvepus-74 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det var jo synt, men fint også da du kan slippe å gå å vente...Jeg er på IKM i dag/el i morgen og venter bare på at mensen skal komme rett rundt hjørnet. Lykke til:-)
OhBaby! Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 takk takk! mensen skulle komme på mandag,så jeg hadde ett liiiiite håp da. men vi skal ikkek lage er jo bare 4pp
Dotten Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Æsj så dumt. Samme med meg denne pp-en. Tror jeg var ca 2, kanskje 3 dager over, før dette tantekreket dukket uønsket opp! Grrrr! Er jo i min 27. pp med nr. 2, så liiit lei ja! Lykke til!
Suprise! Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Usj,bind fast mannen din slik at han ikke kommer seg noen steder;) Neste gang kan det jo hende at en spire sitter! Lykke til videre:)
OhBaby! Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 ååååh,fatter ikke dette!! skulle ha mensen på mandag,fikk den i dag/natt.. men nå har jeg ikke blødd siden i 16 tiden kanskje.. og har ikke hadd noe menssmerter overhode.. hadde stikkinger i eggstokkene her om dagen.. ellershar jeg kjent null..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå