Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 tross samlivsbrudd så er jeg lykkelig idag!! så spiren min turne i magen igår og idag fikk jeg takst på leiligheten som er ca 80 000 mer enn jeg gav for den, så nå får jeg nok solgt uten stort tap!!!! hurra!! så glad så glad!!! masse god energi til alle her inne idag!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 hurra for deg.. :-) men jeg blir litt trist av å lese at det er samlivsbrudd når du har bebis i magen. :-((
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 ja det er trist, men skal vinne han tilbake når vi bare kommer oss litt over alt som skjedde... vi elsker hverandre og skal nok klare oss, den som har håp og tro får til det meste har jeg lært det er heller ingen andre involvert så det skal nok gå, om ikke så er han min bestevenn resten av livet uansett ))
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 blir helt imponert over optimismen din jeg. du får han helt sikkert tilbake,det "hører"jeg på deg. LYKKE TIL,,KJEMP FOR KJÆRLIGHETEN
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 takk!! jeg har hatt en tung uke, men det snudde igår når jeg så spiren vår, så jeg skal kjempe alt jeg kan og livet er jo flott uansett )))))
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 og jammen ble ikke bildene fine også hihi, godt å ha noe å smile for igjen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå