YallaYalla Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Vi skal på ferie til Hellas med vår datter på snart 14 mnd, og jeg har begynt å grue meg veldig til flyturen, er slitsomt å kjøre buss med henne i mer enn ti minutter så hvordan skal det gå å sitte på fang i over fire timer?? Noen som har erfaringer/gode råd? Lurer også på om vi må ta med fra Norge all maten hun trenger for en uke? Hva er trygt/utrygt å spise der nede for små barn? :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hatt med alt av mat og drikke (mme) hjemmeifra. Middagsglass, grøtpulver , fruktpurè og mme ! Vi har med bleier også , da dette er dyrt der ! Sist vi var i Hellas var minstesnuppa 6 mnd, og da måtte jeg kjøpe grøtpulver i hotell minimarkedet . Jeg skjønte ikke bæret av bruksanvisningen eller innholdet ! Butikkpersonalet var ikke gode i engelsk . Der vi bodde (Sunwing) var det et lite utvalg av fruktpurè og middagsglass fra nestle og det svenske merket (husker ikke navnet) Du kan gi henne skrellet frukt ( feks. vannmelon var en favoritt hos vår) og grønnsaker som er skrelt . Flyturene vi har hatt med våre barn har gått over all forventning ! De har sovet mesteparten av turen . De får jo rørt litt på seg . Kjøp noen små nye leker og ta med litt frukt eller noe godt å spise . Jeg har pleid å ta med teppe og pute til mine , slik at de kan ligge litt godt når de sovner. God tur og kos dere ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå