Gå til innhold

Er det bare meg som begynner å bli litt lei av Vendela?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe jeg holdt faktisk på å le meg ihjel da jeg leste det der!

Altså: Vendela og Jan Thomas kan si hva de vil om andre ("slank deg, du veier 3 og en halv kilo!" og "du må ikke amme for da får du stygge pupper"), de sprader rundt med lim i trynet og påstår de bare drikker eggehvitter. Gir ut bøker om dill og dall og menger seg med fiffen og er mer PR-kåte enn NOEN andre, og med en gang noen spøker bittebittelitt med dem så blir det rabalder?

Hahahaha sa jeg bare...

Skrevet

Vendela er en tragisk person utad. Mulig hun er annerledes privat, men slik hun selv fremstiller seg i media, er rett og slett patetisk.

Stakkars dame. Jeg må le :)

Gjest hovedinnlegger
Skrevet

Følger i grunnen ikke med på hva hun driver med, men får jo med meg alle overskriftene. Synes ikke hun er noen interessant person... i hvertfall ikke for meg... Hun utretter jo ingen ting. Jeg leser om folk jeg ser opp til, blir inspirert av eller kan lære noe av. Vendela går ikke innunder denne kategorien for meg, og jeg synes navnet hennes er blåst noe vel langt opp! Men, det er liksom sånn det er blitt i Norge nå, at folk blir kjendiser uten å egentlig være kjendiser, altså at de egentlig ikke tilfører noe som helst. Det samme gjelder jo og Pia Haraldsen (hvem er hun liksom? En gang relatert til kongefamilien via et eller annet inngifte som nå er slutt) og Marianne Aulie (hvem er hun liksom? Liksomkunstner og enormt PR-kåt).

Nei, folk som rett og slett gir til uttrykk at de er PR-kåte og blir dyrket som kjendiser av denn grunn, synes jeg rett og slett er patetisk...

Skrevet

haha, kunne ikke vært mer enig..! :D vendela suuuger..! :P

Skrevet

hehe,ja!!

alle de andre som ble tullet med i showet syns det bare var gøy..men vendela hun skal skaffe seg avdvokat!! LOL

Skrevet

Jeg er veldig enig med "hovedinnlegger".-

Én ting er folk som blir kjent fordi de er flinke til noe eller har gjort noe viktig, f.eks skrive bøker, idrettsprestasjoner (selv om jeg ikke er interessert i hva fotballspillere mener om saker og ting), eksperter på ting (astronomen som spørres om alt mulig, f.eks), skuespillere, stand-upkomikere osv.

Men folk som bare er kjent for å være kjent er rett og slett patetiske. det verste er at de går i graven i troen på at de er helt utenom det vanlige fortreffelige.

Vendela er jo forsåvidt kjent fordi hun har vært en av de virkelig store toppmodeller i verden, det har hun jo, så med henne er det egentlig greit, synes jeg. Men hun burde tåle en spøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...