*venter nr. 2* Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har ei venninne som er 10 uker på vei. Hun var på ultralyd i dag for ekstra oppfølging. Der var det ikke bare gode nyheter... Legen sa at han ikke fant plommesekken. Og at "posen" som babyen og fostervannet er i var veldig liten. Hva betyr dette? Noen som har vært borti dette før?
Gjest hovedinnlegger Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 En forklaring jeg fant på nett: "Det er den lille "matpakken" fosteret har med næring før morkaken overtar cateringvirksomheten."
Bring_it_on!!:)) Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Plommesekken er noe som bare er der i begynnelsen av et svangerskap.. Den forsvinner naturlig etterhvert ettersom barnet kun får næring fra moren utover i svangerskapet.. Legen min kaller plommesekken så fint som matpakke.. Noe den skal tære på inntil moren selv står for all næring.. Er hun urolig ville jeg pratet med legen.. Men om legen ikke gjorde noe så regner jeg med at alt er bra??? =)
*venter nr. 2* Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Legen sa visst at han ikke kunne garantere at alt var bra... Pluss at det antagelig var lite fostervann. Babyen hadde liten plass. Hmm... hun er litt bekymret. Skjønte ikke helt hva som var galt egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå