Gledelig Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Kan noen gi meg en beskrivelse på hva kynnere er og hvordan det føles. Lurer på om det er det jeg har eller om det er noe annet. Er 22 uker på vei, er ikke det litt tidlig evt? Det er som om posen barnet ligger i/ livmora trekker seg sammen. Og det tar gjerne flere minutter. ikkje smertefullt egentlig, bare ubehagelig. Noen som kan svare meg? Er redd for at det skal være noe galt!!!
mammatetogansketette:)) Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei! Har vel det samme jeg omtrent, bare at jeg er i uke 18 og de varer opptil flere timer.... har akkurat lagt inn et innlegg med spørsmål vedr. dette. Tror nok ikke det er noe galt, men vi vil jo altid vite hva som skjer og hvorfor Jeg bare vet at min mor hadde det på samme måte, i alle sine fem svangerskap, og det gikk helt fint!
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 høres ut som kynnere ja. ikke noe å være redd for. du merker hvis det er noe annet på gang:)
Gledelig Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Det va det jeg gjorde forje svangerskap... Merket at noe var galt, Da var det noe galt fra jeg var 18 til 25 uker. Og da ble barna (tvillinger) født, og begge døde. Jeg hadde mye av samme "tingen" da. Så hva som er galt og ikke, vet jeg veldig lite om. Jeg hadde både sterke og svake rier leeeenge før de skulle da. Så det er derfor jeg er redd og usikker nå..
Giinaღ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Huffameg, ikke rart du er bekymret stakkars. Synes det er rart at ikke lege/jordmor følger deg opp mer nå gjennom disse ukene. Hvordan opplevde du riene når det gikk galt? Har iallefall hørt at kynnere ikke skal være vonde så tidlig i svangerskapet, bare ubehagelige. Uansett ville jeg tatt kontakt med jordmor for å være på sikre siden. Du kan aldri bli for overhysterisk etter den episoden der friskt i minne, noe jeg er sikker på at de er enig i. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå