Gydamamma Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hvilke produkter velger dere? Natusan, babyline eller hva de heter alle sammen? Vil ha det beste for den lille :-)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Vet ikke hva som er best akkurat. Har prøvd flere forskjellige. Men generelt så liker jeg best de produktene som er mest mulig naturlige. Produkter som Weleda fra helsekost, Babyline o.l. Natusan har jeg vel stort sett holdt meg unna. Føler Natusan merket inneholder for mye parfyme og dritt. Jeg er i allefal opptatt av at kremer, våtservietter, badeoljer, vaskemidler o.l skal være uten parfyme, parabener o.l
ajate *høygravid* Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Anbefaler også weleda - har kun brukt zinksalven. Man trenger ikke så mange babyprodukter. De fleste babyer trenger hverken olje eller kremer. Natusan ville jeg også holdt meg langt unna. Jeg sjekker alltid at produktene er uten parfyme, parabener og andre hormonforstyrrende og allergifremkallende stoffer.
enbolleiovnen Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 babyline er uten parabener og parfyme - og er billige produkter jfr weleda (som er min favoritt).begge merkene er gode. weleda zinksalve har vært veldig pop her, og drøy i bruk. ellers så trenger du ikke så mange produkter, kanskje en kroppsolje/badeolje. dropp det som inneholder såpe. natusan inneholder de fleste fy-parabener - noe som ikke er heldig. (sjekk hos gønnhverdag.no) får du til å holde babyen over vasken og vaske stumpen i rennende vann, unngår du mye gnikking mot den spede huden, og du kan føne ungen tørr etter et bad. de fleste elsker det og spreller som en fisk. coop sine xp? våtservietter er faktisk kåret til de beste - og billige er de jo også.
Girlygirl83 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Skal bruke Weleda fra helsekost Babyline var et godt alternativ, helt til jeg fant ut at de testet på dyr. Men sånn generelt skal jeg prøve å bruke minst mulig. Man kommer langt med en klut og lunkent vann. Og morsmelk kan man smøre på eventuell sår hud.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Kommer også til å bruke Weleda. Hørt mye bra om det og alt står klart på stellebordet:)
PAVEEL Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 jeg er veldig fornøyd med sebamed sine produkter:-) uten parabener og med en nydelig svaaak lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå