kjære Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 min mann og jeg bor sammen, men ikke er sammen for å si det sånn. Slik har det vært i mange mnd nå.. veldig trist, men ingen av oss vil flytte fra barna, ingen av oss har råd til å flytte...osd. Ingen vet om dette her...hverken hans eller min familie.. hvergang det er bursdag el.l later vi at vi er one big happy gjeng... men det er vi ikke. Søstra hans har invitert oss på hyttetur imorgen. Og jeg har ikke lyst å bli med. Har ikke lyst å være sammen med familien i en hel helg og late at vi har det bra.Men har ikke lyst å fortelle familien (ennå)... da blir masse bråk, spørsmål...etc...orker ikke. Har ingen unnskylding for å dra heller.... hhuuufff.... måtte bare få det ut..
Sivalur Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Kan du ikke få 'omganssyke' imorgen tidlig da? Så drar han og barna og du får en helg hjemme alene? Høres ut som du trenger det...
kjære Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 I wish... jeg tenkte på det. Men familien hans bor i nærheten, og hvis de hører at jeg (eller han, eller noen av barna) er syk, da kommer de løpende med mat, suppe, osv... de er verdensbeste svigerfamilien....litt for mye kanskje
Gjest hovedinnlegger Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Si at du rett og slett er sliten og trenger en helg hjemme.. alle travle menensker forstår at man noen ganger er nødt for å si nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå