Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 vet det er litt vel tidlig, men må begynne å få tak i litt småtterier å ha i en adventskalender.... noen som har gode ideer til hva jeg kan lage\kjøpe til å ha i en sånn pakkekalender??? hva bruker dere? skal lage to stykker, en til en på 1 år og en til en på 3 år:) hvor får jeg kjøpt billige ting?? off...hjelp meg:)))
småen og smulan Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Har tenkt litt på det samme. Nille er alltids et goft tips. Der kan man kjøpe litt småplukk, penner, såpebobler, klistremerker etc. Vet ikke hvordan du ønsker en adventskalender, men tenkte selv kanskje å kjøpe litt nyttige ting også, som sokker, strømpebukser/stilongs osv. Tar gjerne i mot forslag jeg og;)
*Hufsa-mamma* Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 en venninde av meg kjøpte en pakke med tre klosser i farger...delte de opp i små pakker til vesle jenta ...kjempe stas!! det skal jeg å gjøre til mindste mann(født April) og til store jenta (1.klassing) blir det viskelær hår ting,klistremerker.truser.ol...kjøpe på salg:) ELSKER å lage til henne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå