Gå til innhold

HJEEEEELP!!! DEN ENE PUPPEN MIN DATT AV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Her sitter jeg og ammer min 14 år gamle sønn og aner fred og ingen fare og så plutselig løsner hele puppen min og deiser rett i gulvet!

Å nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi, men du har jo vært heldig da! Jeg mistet begge mine da førstemann var ett år jeg, like før han konfirmerte seg ;-)

Skrevet

Jeg ringer barnevernet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ammer du din 14 år gamle sønn??!!

Skrevet

Så utrolig flink du er som har ammet så lenge! Selv måtte jeg slutte da datteren min var 14 måneder, men jeg skulle gjerne holdt på lenger!

Stå på! Husk at kun det beste er godt for de søte små!

Skrevet

Det er jo helt sykt, ass! Amme en 14-åring! Herregud, ass!

Skrevet

Selvfølgelig gjør hun det, hun er en god Dibber og vil bare det beste for barnet sitt!

Jeg måtte dessverre slutte da dattra vår ble 13, for da kræsja det med ballettreninga.

Skrevet

Æsj! Amme en 14-åring er skikkelig disgusting! Du burde søke hjelp hos psykolog!

Skrevet

ler meg ihjel!!!!

vannvittig bra innlegg HI!

Skrevet

ja, heldig og FLINK har du vært, HI, som har fått beholde puppene så lenge. Her varte de bare i 10 måneder etter start på ammingen, før de datt av:( Sikkert dårlig kvalitet, og feil teknikk..... Kan jo ikke bruke det som godkjent unnskyldning for ikke å amme neste barn, engang.....

Skrevet

Det går nok bra hvis du har reima dress til han og minst et lag med ull:)

Skrevet

Mannen min er støtt og stadig bortpå godsakene. Tror dere de ramler av om han knar dem for hardt?

Skrevet

HI, legg puppen i fryseren. Stek den på søndag.

It taste just like chicken!

Skrevet

Jeg har fått sydd dem på igjen allerede på barsel. Praktisk at jeg allerede var på sykehus/barsel da det skjedde. Jordmødrene på barsel kløyp og herja så fælt med puppene for å få melka til å komme at de datt av etter noen dager.

Skrevet

Puppesteik på sønda'n??? Den var ny!

Skrevet

Det varmer om hjertet at det kommer humor ut av innelgget mitt i går!

Keep up!

Hilsen

Skrevet

Det heter ikke puppesteik, da. Det heter "breast filèt"!

Skrevet

Selvmotsiegende å lage to så likelydende tråder, men som har to forskjellige meninger.

Merkelig dame, tjukkebolla.

Skrevet

He-he, var ikke jeg som startet denne tråden.

Men den fra i går står jeg for, ja. Lagde tråden i går for å få litt fart på forumet her - i håp om at det skulle bringe inn humor!

Og det gjør det jo - for de som vil vel, og merke! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...