<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Noen som har opplevd det? Føler meg større over magen nå enn for en uke siden, da jeg begynte på pillene...
mumtobe09&10 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ikke et gram. Kun endel uren hud:S
Øyboeren med to små <3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jepp, i fra å ha gått ned alle kg fra svangerskapet til vekta jeg hade på første kontroll, la jeg på meg ca 7 kg i løpet av et halvt år på cerazette.. :s etter å ha blitt drittlei vektøkning og småblødninger i to uker, for å kanskje være blødningsfri alt fra ei uke til 14 dager eller 2 mnd, slutta jeg med driten for snart to uker siden. allerede -2 kg, mindre appetitt og føler meg mye bedre..!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Akkurat samme som hollow3 her... fikk en sinnsyk appetitt og gikk opp alle kg jeg hadde mistet etter fødsel+at jeg gikk med småbøldninger deretter blødningsfri mange uker til å ha de igjen opp til tre uker.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Okei, da slutter jeg med pillene i dag!! La på meg 24 kg i svangerskapet, og har fortsatt 8-9 kg igjen! Har absolutt ikke tenkt å legge på meg enda mer! Så da får jeg ta en ny vurdering i forhold til spiral i stedet... Takk for svar, jenter! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå