Gurine Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 I følge min søster skal de nye greiene å få kjøpt fra mr. Muscle være veldig effektivt og bra. Det er en sånn svamp/håndtak hvor man setter på noen skure-greier med såpe på. Er nok ganske kraftige saker, for man bør bruke hansker. Men det skulle visst være veldig effektivt i forhold til vanlige skuresvamper og Jif el.l. Jeg har kjøpt en sånn pakke selv, men har visst ikke fått forsøkt dem enda, de ligger på stolen ved siden av kabinettet, men det vasker seg visst ikke selv
cherry coke Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det skal jeg kjøpe! Hørtes veldig greit ut! Jeg hater å vaske dusjkabinett og har prøvd ørten forsjellige måte. Det jeg har funnet ut funker best her er rett og slett å sprute jif skurekrem over hele greia. La det virke litt og gni over med en våt klut. Derretter spyler jeg med kjempevarmt vann. På utsiden av kabinettet bruker jeg jif universal.
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Vi bruker den sprayen i rosa flaske vet du, som er ganske sterk. Med lilla topp mener jeg. Husker ikke navnet i farten. Ihvertfall, -spray på og la virke. (gå ut av rommet og sett på avtrekk imens om du kan for den er ganske sterk, og så fukter du en svamp med skureside som du bruker til riktig og gni stoffet inn der det trengs. Ser du at det løsner så er det bare og skylle med rikelig varmtvann og gjenta for de neste sidene. Husk og bruke hanskerr for det er sterke saker for hendene dette! God vask!
Gurine Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vi har hardt vann, så det må skures veldig godt for å få kabinettet helt rent, så jeg håper at denne greia fra mr. Muscle er like kjekk som søstera mi mente. Tror faktisk min mor hadde prøvd den og var fornøyd også. Dette ble jo rene reklamen for noe jeg ikke har prøvd selv engang
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 jeg vasker den med salmiakkvann,da blir det skikkelig rent. jeg har også prøvd de nye greiene til mr.muscle,de funker fint de,men salmiakkvannet er vel så bra
Tommage♀♂ Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Det blir sånnt ekkelt bellegg i dusjen, og det har jeg funnet en meget enkel og genial måte på å fjerne. En sånn skrape som jeg har til keramisk topp! Skraper det rett av, og vasker godt etterpå. Da slipper jeg å skure og skure=)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Synes også denne er effektiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå