*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hva foretrekker dere? Selv brukte jeg kun Libero da barna mine brukte bleier. Jobber i bhg og der er det flere som bruker Pampers og jeg synes de er grusomme! De lukter vondt og bæsjen er vanskelig å få bort fra barnets hud da den er festet mer der enn i bleia, den ligger liksom ikke der den skal, hehe... Hva synes dere? ;o)
3 blå Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Libero! Synes det lukter sånn tiss av Pampers bleiene.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Helt klart pampers. Kan ikke fordra libero. De er klompete, tykke og fæle. Godt vi alle ikke har samme smak...hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Libero (helst up&go da hun ble stor nok til det) helt frem til bhgstart etter hun fylte 2. Da havnet vi over på tapebleier fra Pampers og var kjempefornøyd ) Men jeg begynner nok med Libero denne gangen også.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Pampers. De er tynne og myke, i motsetning til de tykke og stive Liberobleiene.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Hehe, smaken er som baken... ;o)))
Sivalur Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Libero! Pampers gir sår stump og lukter rart...
Blind Gudinne Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Pampers.... Lillefjert brukte Libero fram til han var rundt 2. Da fikk han plutselig sopp og svære digre åpne sår av Libero. Etter at vi gikk over til pampers har han ikke vært sår i det hele tatt, og heller ikke hatt sopp.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Uten tvil Libero! Pampers blir veldig tunge når de blir våte, sitter dårlig og lukter vondt. Merkelig at man har så forskjellig syn på bleiene, hehe.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Har brukt begge deler i perioder og har foretrukket pampers nå fordi libero er mere stive og klumpete. Synes Pampers er gode, men vurderer å bytte da siden det ved 2 anledninger har gått hull på pampersen om natten (hun har såklart revet i bleien) og det har flytt med sånn geleguffe. Ellers synes jeg tiss lukter tiss, og bæsj lukter bæsj, uavhengig av hvilket merke vi har brukt
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Jeg bruker libero,up and go.Er fornøyd med de:)Har aldri prøvd pampers,så jeg kan vel egentlig ikke uttale meg om de..
Øyboeren med to små <3 Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 libero..! pampers luktet stramt tiss, og snuppa fikk etter hvert voldsomme utslett av de.. :s men up and go er å foretrekke fremfor tape-bleiene, up and go har MYE bedre sugeevne..!
jentebanden Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Libero up & go. Kan være enig i at Pampers kjennes bedre ut når vi bare kjenner på de, men de er jo håpløse å ha på, og blir helt ekle når det kommer tiss i de. Jeg syns også at de ble mer sår med Pampers, uten at jeg aner hvorfor.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Bruker Libero, synes pampers er så tynne og dårlig konsistens på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå