Gruffalo Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Med tanke på at det koster å bli medlem? Får man penger igjen av det man handler? Hvordan funker det? Handler der av og til...
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Taper jo ikke på det. de 200 det "koster" får du tilbake når du melder deg ut. Jeg casher ut mellom 2500 og 5000 kr i februar vert år. Så selv om du aldri melder deg ut og de 200 går tapt, tejener du jo mye på det.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 I tillegg så har de jo stadig medlemstilbud, hvor du får rabatt når du bruker coop-kortet. Denne uken f.eks, er det 50% rabatt på 12-pk lambi toalettpapir og 6-pk lambi tørkerull...
storebror og junibaby=) Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 om du handler på COOP så lønner det seg jo,har ofte en del medlems tilbud og. Og nå kan en bruke kortet på statoil stasjoner også.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Du kan faktisk bruke det på KappAhl også, og innimellom har de spesialtilbud for de som bruker coop-kortet.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 coop.no kan gi info om medlemsfordeler, det er rabatt på telefoni, reiser, hotell og mye mer.
mammat2goll Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Du får også 28 øre rabatt per liter drivstoff på statoil. kan bli en del i løpet av et år.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Kakemonsteret mellom 2500-5000 kroner? Hvordan får dere det til? Vi handler stort sett bare i coop kjeden av praktiske årsaker og jeg synes vi legger igjen mye penger der, men kjøpeutbyttet vårt er på mellom 1100-1500 i året. Er dere stor familie? Til deg som lurte på om du burde bli medlem! Absolutt, flere ganger i året er det lukrative medlemstilbud, eks janus ullundertøysett, høytrykkspyler etc. Det innskuddet kan man få tilbake når som helst, det er ikke noe coop tar fra deg! Kjekt med litt utbytte på nyåret når økonomien ikke er helt topp etter jul og nyttår!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 her jeg bor får vi 4 % på all handel. Vi har er nå fire personer, ved sist utbetaling var vi tre.
iznogood Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Her jeg bor får vi 1%. Er det så store forskjeller, altså?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Det lønner seg! Vi tar ikke hensyn til tilbudene de kommer med (kjøpepress) og bare handler der når vi ellers ville gjort det. Likevell kan vi høste noen tusen hvert år i medlemsandel!! Vi bruker det når vi handler på obs, kappahl og diesel. (Det siste får vi vanligvis gjennom jobben så det er ikke mye vi henter fra den delen)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Det er ingen andre kjeder du får penger tilbake på så ja, det lønner seg. Har fått tilbake flere tusen vi.
tre små... Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 ja for oss har det absolutt lønnet seg. har fått tilbake de 200kr og mye mer enn det.. dessuten er det rett som det er jeg benytter meg av tilbud for coop-medlemmer.. har noen ganger veldig gode tilbud:)
Spanskeflua Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Det sies at prisene er høyere i Coop-kjedene enn f.eks på Rema 1000, så derfor lønner det seg ikke selv om du får et medlemsutbytte. Jeg har ikke sammenlignet prisene, så jeg vet ikke om dette stemmer...
Gjest Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 Men en kan jo ikke akkurat sammenligne rema med feks mega, da. Utvalget er jo en smule bedre.
Spanskeflua Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Coop har vel flere butikker enn bare mega? Hvordan er prisene innad i Coop-kjeden da? Mellom de forskjellige Coop-butikkene...
Gjest Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 Prix er vel på rema 1000 nivå. Så er det Mega, med det beste utvalget jeg har sett, som på noen produkter er litt dyrere. Noen steder har de Coop Marked, den kjenner jeg ikke, og så har du Obs som er hakket imellom, tror jeg. Poenget mitt var at hvis man vil ha det minste utvalget, så er det vel mest lønnsomt med rema 1000. Men ønsker man et greit utvalg så må man jo uansett på feks mega og da kan man vel likevel tjene litt på det?
prekæs Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 det er helt feil at det koster å bli medlem. Man setter inn 300 på en konto i sitt eget navn som man kan ta ut når man vi, men man må alltid ha minimum 300 på kontoen. Klart det lønner seg, når man først handler:)
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 18. september 2008 #19 Skrevet 18. september 2008 De lønner seg jo så lenge man storhandler der i blant...for jo poeng når du handler på coop bygg også..samboer har nettopp kjøpt både varmepumpe og parkett der så det blir jo litt "poeng penger" av det på slutten av året:)!!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 18. september 2008 #20 Skrevet 18. september 2008 Vi får ut rundt 6000 i kjøpsutbytte årlig. Men nå har jeg en mann som kjører lastebli og bruker kortet når han tanker den... Statoil og Esso gir rabatt på drivstoff til coop medlemmer. DEt samme gjør jo Kappahl. Vi handler stort sett på Prix. har kjøpt HH dresser til ungene, regntøy og mye annet flott på medlemstilbud. 300 kr for en HH parkdress syns jeg er en ok pris. Den varer helt fint et år, men da begynner den å bli litt mindre vanntett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå