*Lucky me* Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg bor på et felt som er under bygging, og kommer til å være det i et par år. En som utbyggerene leier inn og jobber mye på feltet her har forsøkt seg på en 12 års gammel jente for 2 år siden, der hvor han bor. Det jeg lurer på om jeg skal gjøre, er å informere styret/velforeningen på feltet her om dette for at folk er obs på det. Om noe , ihverstefall, skulle skje vil jeg ikke sitte etterpå og angre på at jeg holdt tilbake slik info som kunne ha avverget en slik situasjon. Jeg vil jo ikke gjøre folk redd heller. Men jeg selv synes det er veldigt ubehageligt når jeg ser ham. Hva ville dere gjort, og hvis dere bodde på feltet , ville dere ha hatt informasjon om det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå