*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hvordan klarer dere å ha motet oppe?
tjorven- nr 3 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 På mitt 1. barn gikk det 2 år og 3 mnd før jeg ble gravid.....Var ganske motløs til tider ja. Men etter å ha vært på utredning og funnet ut at det ikke var noe galt med noen av oss, slappet vi på en måte kanskje litt mer av. Ble gravid på en ferietur til slutt....kan love deg vi var verdens lykkeligste da =)) 2. gang gikk det kanskje 5-6 mnd før jeg ble gravid og 3. gangble jeg gravid på 1. forsøk faktisk- men hadde SA i uke 13 med den. Så nå er det et nytt forsøk. 2 pp etter SA!! Masse lykke til!! Nytter ikke å stresse med tanken på at man ikke skal tenke så mye på det...for det er det helt umulig å ikke gjøre!! men det er viktig å ta vare på hverandre...og passe på at sex livet ikke bare dreier seg om baby laging!!! Masse lykke til!! Håper det blir din tur snart!! klem
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Hei! Ikke mist motet! Etter 3 år med prøving, 2. icsi som var negative er jeg nå gravid på fryseforsøk. Hadde gitt litt opp og hadde null forventinger nå. Så overraskelsen var stor da testen var positiv. LYKKE TIL!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Hei dere to! Vi har nå prøvd i 31 mnd. Skal på utredning og sånn nå denne mnd eller etter jul. Grunnen til at vi har ventet så lenge er vel fordi jeg var sikker på at vi skulle klare det selv. Så skuffelsen har vært stor.. Snufs. Er ikke så lett å holde motet oppe lenger. Takk for lykke ønskene:)
Dotten Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Huff ja. Er i vår 27. pp..... Husker ikke om jeg har skrevet litt med deg før??? Er litt mange å forholde seg til her inne, så "glemmer" noen nick av og til. Beklager i så fall det! Jeg har vært til undersøkelser (ikke direkte utredning), men tok jo innvendig UL, blodprøver og alt. Og ikke noe galt. Har ikke fått puffet sambo av sted enda, men kanskje ha også gir etter snart. Har ikke villet mase! Vi har jo ei jente på 3 år fra før og hun satt jo kjapt. Kan kun være alderen som leker med oss nå, da nr. 2 ikke vil komme! Ønsker dere masse lykke til, og håper dere får en spire snarest, enten med eller uten hjelp! DET fortjener dere! 31. pp er altfor lenge!!
Dotten Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 PS: Og svar på spørsmålet ditt... he, he.... så vet jeg ikke. Har gått greit frem til nå, men NÅ begynner jeg å bli lei, sliten, frustrert osv. Begynner vel kanskje med å innfinne meg i at det kanskje aldri blir noe nr. 2. Synd for snuppa, men også for oss så klart som ønsker oss en til.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 Hei Dotten! Nei trur ikke vi har skrevet med hverandre før! Hehe, det går bra! Tihi! Håper det klaffer for dere snart da:) Tusen takk for det. Ja, 31pp er altfor lenge! Det tar virkelig på!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2008 Hehe:) Får håpe det kommer en liten spire til deg å snart. Hadde jo vært moro med søsken til snuppa deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå