Vimsaaa Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Flere enn bare meg som er forkjølet? Blir dere litt ekle i magen når dere er forkjølet, akkurat som forkjølelsen "slår" seg på magen?
kanutteogkruttet Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg er skikkelig forkjølet Vond hals, snørra renner, vodt i hodet og stiv nakke. Hadde også 39 i feber her en kveld, men ekkel i magen har jeg ikke vært. * host,hark * God bedring til deg
Vimsaaa Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Takk, god bedring til deg også. Er du på jobb eller hjemme om dagen? Sitter på jobb, men vet ikke om jeg holder ut dagen. Kan være paraceten som gjør meg ekkel i magen
kanutteogkruttet Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 jeg er hjemme, er tilkallingsvikar i barnehage for øyeblikket, hadde de ringt meg idag hadde jeg sagt fra meg vakta siden jeg ikke er helt i form enda..... sliter litt med halsen, den er så sår at slimet som kommer opp når jeg hoster har en tendens med blod i seg lenge siden jeg har hatt det sånn ja.... VIL BLI FRISK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå