Gå til innhold

Whitelily:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt spådd mye her inne. Og når jeg har spurte her inne om når jeg kom til å bli gravid for lenge siden så svarte du rundt september i 2008. Du var dermed den eneste som hadde rett helt fra begynnelsen av. :o) Ble riktignok gravid i august, MEN det synes jeg er veldig godt spådd, siden det var så lang tid i forveien:o) Flink du! Lovte å gi tilbakemelding til deg.

Nå lurer jeg da på om du ser kjønn? Plager i svangerskapet og eventuelt dato for nedkomst? Så lurer jeg fælt på om vi klarer oss økonomisk nå fremover. Jeg har nemlig begynt å studere, og da er det jo kjapt 300000 mindre i året inn... Så lurer jeg på om jeg vil få til studiene?

Blir veldig glad for svar!

Og igjen... takk for at du spådde meg den gangen! :o)

Jeg er født 041082

han er født 201277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så hyggelig at jeg fikk nesten rett da ;)

kan du ikke sende meg en pm så skal jeg se på det når jeg får tid, er mitt i salg av leilighet og samlivsbrudd om dagen så stresser litt. men skal prøve å få det gjort innen noen dager :)

stooor klem og gratulerer med spiren!

Skrevet

Huff...det hørtes ikke noe greit ut! Håper det går bra med deg, og at ting ordner seg for deg!

Takk for gratulasjonen:o)

Sender degen PM jeg... men ikke stress med det da:o)

klem tilbake

Skrevet

Sende PM står ikke som et alternativ til deg... står bare "legg til som venn" :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...