TusseMor07&09&14 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har blitt spådd mye her inne. Og når jeg har spurte her inne om når jeg kom til å bli gravid for lenge siden så svarte du rundt september i 2008. Du var dermed den eneste som hadde rett helt fra begynnelsen av. ) Ble riktignok gravid i august, MEN det synes jeg er veldig godt spådd, siden det var så lang tid i forveien:o) Flink du! Lovte å gi tilbakemelding til deg. Nå lurer jeg da på om du ser kjønn? Plager i svangerskapet og eventuelt dato for nedkomst? Så lurer jeg fælt på om vi klarer oss økonomisk nå fremover. Jeg har nemlig begynt å studere, og da er det jo kjapt 300000 mindre i året inn... Så lurer jeg på om jeg vil få til studiene? Blir veldig glad for svar! Og igjen... takk for at du spådde meg den gangen! ) Jeg er født 041082 han er født 201277
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 så hyggelig at jeg fikk nesten rett da kan du ikke sende meg en pm så skal jeg se på det når jeg får tid, er mitt i salg av leilighet og samlivsbrudd om dagen så stresser litt. men skal prøve å få det gjort innen noen dager stooor klem og gratulerer med spiren!
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Huff...det hørtes ikke noe greit ut! Håper det går bra med deg, og at ting ordner seg for deg! Takk for gratulasjonen:o) Sender degen PM jeg... men ikke stress med det da:o) klem tilbake
TusseMor07&09&14 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Sende PM står ikke som et alternativ til deg... står bare "legg til som venn" )
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 tror jeg har sendt deg en pm du kan svare på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå