lillejenta2 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 hei! Er det flere her uten symptomer og er det helt normalt? Har vært hos lege og er gravid. Er i syvende uke. Har ingen symptomer overhodet. Ingen kvalme, ingen stor trøtthet, ingen ømme bryster, altså ingen ubehag! Nesten motsatt faktisk. Har trent syv ganger i uken, ser stadig forbedringer og faktisk gått ned i vekt.. VEt det er tidlig ennå, men hadde faktisk forventet å våkne med kvalme hver dag i tre mnd..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Er nesten som deg- jeg har bare ømme bryster, er trøtt og må mye tisse. Det er de eneste symptomene jeg har enda, ellers merker jeg ingenting. Jeg har også gått litt ned i vekt, og kan trene og gå tur som vanlig. Merker jeg er bittelitt mer støl enn vanlig, men ellers ingenting.
♥REBECCA♥ Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 har nesten inngen jeg helder,eneste er at jeg mye trøtt,tisser mye,økt matlyst ,litt stikkinger og litt halsbrann på k velden,kvalmen er det lite av.
Mamma snart :) Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 jeg har også veldig lite symptomer syns egentlig det er greit. Kjenner kanskje bare at jeg til tider er litt oppblåst. Er så morsomt å lese om de som skriver at de ikke har symptomer så ramser de jo opp så mange symptomer. Bare jeg ikke blir kvalm så er jeg fornøyd tror nok at vi kommer til å merke mer etterhvert. ER forresten ca 7,5 uke.
mammasgo`jente Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Godt å høre! Skrev nettopp et agnske likt innlegg! Kejnner INGENTING jeg da, men er bare 5+3.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hehe, da kamn du nok ta det med ro. Og heller være glad for at du ikke er kvalm eller sånt drit. Jeg kjenner så lite- utenom nevnte trøtthet, pupper og tissing- at jeg måtte ta en test til for sikkerhets skyld i går kveld (er 7 uker idag). Ikke morgenurin, og hadde drukket mye vann, men likevel lyyyste streken mot meg! Det må vel bare bety at jeg ER gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå