mammatetogansketette:)) Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Heisann! Er i uke 18 og har i noen uker kjent at det strammer over magen av og til, det kan vare i en eller flere timer, opptil nesten en hel dag! Trudde det var det som kalles kynnere, i så fall er de konstante i timesvis.. hehe.. Kjennes ut som om livmora er stram i alle fall. Eller at magemusklene har jobba haaardt og er sliten og full av melkesyre Er ikke vondt bare ubehagelig- er ikke behagelig å gå tur eller gjøre husarbeid når når det står på. Noen som vet hva dette egentlig er? Dette er mitt første svangerskap og jeg kjenner krabaten tumler rundt der nede.... spennende... !
Giinaღ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg opplever til stadighet det samme. Kanskje et par ganger om dagen dersom jeg stresser på med noe. Jeg er nå ganske sikker på at det er livmora som trekker jeg sammen, altså kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå