Mamma2OO5 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 det ser ikke helt nice ut oppi der..
Dægern døtte Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hvs du skal bruke kraften du koker knoken i til suppe etc. så. Grunnen til at man skummer er at kraften skal bli klar i fargen....
Mamma2OO5 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Ja skal bruke til suppe, men må jeg skumme av hele tiden eller helt til slutt?
du og jeg og vi to Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Unnskyld Mamma2OO5 - jeg får mindre og mindre lyst på knoke;) Det er noe med den huden som kommer av, og fremtoninga oppi gryta der... Men hadde jeg fått det servert hadde jeg jublet! Tror bare ikke jeg skal bedrive noe knoke-koking selv i dag;)
Dægern døtte Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Jeg pleier å skumme av hele tiden...Vet ikke om det gjør noe å vente til slutt da?
Mamma2OO5 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 du og jeg og vi to... jeg ser absolutt poenget ditt! tok en titt under lokket i sta... og jeg sitter nå i en litt rar lukt. Vet ikke om det frister å spise suppe i dag hehe
Mamma2OO5 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 må nok skumme av hele tida, for nå skulle jeg gjøre det og da var plutselig skummet borte, men til gjengjeld var det et brunt lag oppetter kanten av kjelen... nice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå