Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Ikke pølser eller fiskepinner:P Skal være på skolen til kl 16 i dag, etterpå må vi ut og kjøpe vintersko og slikt til Noah så er rimelig sent hjemme i dag:S Hva kan jeg lage til middag? Hjernen min er tom for ideer...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Pasta med kjøtt/tomatsaus steke kjøttdeig mens pastaen koker, helle over en boks knuste tomater og krydre litt. Pasta med kylling -steke strimlet kylling mens pastaen koker, kutte opp cherrytomater, frisk basilikum og litt løk - ha over pasta når den er kokt. Lage olje/eddikdressing med hvitløk til å ha over. Tikka masala fra Uncle Bens -godt å ha ananas/fersken (fra boks) ved siden av + rømme ...det var mine lettvinte )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk:) Nå ble jeg sulten:)
hamsterpia Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Karbonader på brødskiva er en slager her når vi har det travelt. Supplèr med litt frisk salat og stekt løk til, så blir det god mat. Omelett med alt mulig rart i er også enkelt og godt. Pleier å putte oppi bogskinke, bacon, masse ost, purreløk/løk, mais og tomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå