Gå til innhold

Jeg blir så deppa av å være så kvalm........


Snoopy :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så kvalm og uvel til tider at jeg rett og slett mister helt motet.

Nå er jeg heldigvis snart 8 uker, så har ikke så lenge igjen av 1. trimester. Å så håper jeg, at jeg kan begynnte å nyte litt igjen når jeg kommer over på 2. trimester.

 

Men passer på å kose meg når jeg er i god form. Å syns ofte det hjelper å tvinge seg ut på en haltime times tur. Om så bare 5 minutter med friskluft før jeg kaster opp og snur, så hjelper de 5 minuttene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig, det er ikke lett å holde motet oppe. Jeg pleier å ha et ganske hektisk liv og liker at ting skjer rundt meg hele tiden, men de siste ukene har jeg vært nødt til å holde meg i ro, hvis ikke har jeg blitt mer kvalm. I går hadde jeg en skikkelig deppe dag, stakkar sambo fikk gjennomgå, men jeg synes dette er ganske slitsomt. heldigvis har min mor og min søster hatt det akkurat likt som meg, og de sier begge at i 2. trimester blir alt mye bedre. Vi får håpe kvalmen gir seg da, og at humøret kommer tilbake. godt å høre at det ikke bare er jeg som blir deppa her jeg ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det på akkurat samme måte.

Gleden ved å være gravid har faktisk forsvunnet litt fordi jeg er så dårlig!

Er 8 uker å vei i dag, så håper så inderlig at det ikke vil være så mye lenger igjen med denne kvalmen!

Føler meg totalt ubrukelig både på jobb og hjemme. Heldigvis har jeg en snill og forståelsesfull samboer som prøver så godt han kan å gjøre dagene litt lettere:-)

 

Vi får krysse fingrene jenter, for at det kommer lysere tider snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt i seks år og sagt til alle som klager at jeg aldri skal klage hvis jeg var så heldig å ble gravid noen gang...Nå er jeg så heldig å blitt gravid etter IVF..... men er neimen ikke lett å ikke klage når en bryter seg hele tiden for alle lukter og må spise hele tiden for å holde kvalmen noenlunde... men vi får bare tenke at det er verdt det.

Lykke til alle `kvalme`gravide frøkner;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere kvalme...

 

Jeg slenger meg med her, er så enig i det dere skriver. Føler nesten litt skam over at jeg ikke gleder meg nok... men denne kvalmen er bare så DOMINERENDE! Styrer hver time av dagen... man får bare lyst til å sove bort så mye som mulig av dagen. Og det gjør jeg også... Klarer ikke gå på jobb, så derfor sover jeg masse. Godt jeg klarer det hvertfall. Skal være så LYKKELIG når denne kvalme-perioden er over!!!

 

Masse lykke til dere andre. Håper det snart gir seg og dere kan stråle igjen, kose dere med den store nyheten i magen: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg ventet nr 1 var jeg veldig kvalm, men pinte meg gjennom det første trimesteret....... Jeg gikk på jobb, gjorde jobben min, dro rett hjem og flata ut på sofaen.....

Å være kvalm er bare helt pyton,,,,,, men fort glemt og selvfølgelig verdt det.

 

Nå er jeg i 9. uke med nr 2....... og er like kvalm som første gang, om ikke litt mer. Men det føles så mye verre ut..... for jeg jeg kan ikke krype sammen på sofaen og synes synd på meg selv...... daglige plikter kaller..... min lille gullklump på 13 mnd krever full oppmerksomhet.........

 

Jeg blir tvunget til å skjerpe meg...... og det er ikke bare bare..... Bleieskift- jeg brekker meg, gullklumpen prøver å mate meg med makrell i tomat- jeg brekker meg, en liten brå bevegelse- jeg brekker meg..........

 

Huff...... dette kalles jo syting og klaging, men HUFFHUFF....... jeg sliter om dagen! Vil ikke være kvalm mer.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...