Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Fødte en normal stor baby for 3 uker siden. Vaginal fødsel , sydde litt. Vet jo at det sikkert kommer til å ta litt tid før jeg blir "normal" nedentil igjen. Men nå har vaginaen min begynt å lage fiselyder, spesiellt når jeg setter meg. Sykt pinlig. Noen andre som har opplevd dette? Vil det bli bedre når musklene blir stramme igjenn?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei!sliter med det samme!Og det er over 2måneder siden han lille kom til verden..Tar bekkenbunnstreninger hver dag,men har sålangt ikke hjulpet...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Det kan ta litt tid det, knip sammen
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jøssameg!!! Utrolig mye en skal igjennom pga barnefødsel! Har dessverre ikke annet råd enn å ta det opp med sykehuset, lege eller helsestasjonen. Hadde aldri hørt om dette før og ønsker deg lykke til! Det må da gå seg til på et vis for deg. Hold oss oppdatert hvis du har lyst til det da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Er det ingen som kan hjelpe musefisa da???????
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Nå må noen se til å hjelpe musefisa! Ikke gøy å ha det sånn assa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå