Gå til innhold

trenger hjelp angående søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 8 månder.

nå i det siste har hun begynnt med et fæla bråk når vi ligger henne for natten. for bare noen uker siden vard ette en drøm,

men det rare er at når jeg ligger henne på dag tid i sengen er det nesten ikke en lyd fra henne. tar max 15 min så sover hun. og om kvelden så bruker hun av og til 1,5 timer sjeldent under en time.

noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være på tide å endre noe på søvnrutinene på dagen? Når vår jente har begynt sånn så har det som regel vært på tide å endre, feks kutte en dupp/korte ned på tid pr dupp, eller flytte litt på dem.

Skrevet

klarer ikke å få inn noe særlig med rutine på dag tid når det gjelder søvnen, for hun kan variere med de søvnen alt fra 30 min til 2 timer. derefor så blir alt skjevt.

har prøvd mye rart som å ikk ela henne sove etter 4 eller ikke ette 3. og ha den sist eluuren i 5 tide og ligge henne 7.

men som sagt dette er vannskelig siden lur nr to på dagen så så varierden av og til våner hun 1 og andre ganger 3.

klarer ikke dette her.

noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det. bør jeg vekke henne kanskje? etter en viss tid hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...