mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Så var det vår tur.... Knerten var hjemme i går, for han hostet som om han hadde røkt i mange år:o) Og i dag kom snørra...... Storebror og vi voksne er like pigge foreløpig...., bank i bordet:o)) Jeg skal på valpekurs i helgen, så det passer veldig dårlig å bli syk... Krysser dere fingrene eller????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Lover å krysse alt jeg har!!! Vi har jo den syken her i huset og lille rosa trenger mer hvile enn vanlig. Vi voksne hadde et par døgn med tette hoder og snørr i bøttevis, men er heldigvis på bedringens vei! Håper resten av dere slipper unna!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Krysser alt som går i skrivende stund jeg !! Men det er vel ikke å unngå i disse høsttider at man sitter å hoster å frøser alle mann =) Her våkna min tass med rare utslett.Mage har et stort rødt og varmt utslett,og låra to små.Legen ante ikke å ba oss vente til utpå dagen å se.Å da var det bedre.Men så ville jeg ha det sjekka alikevell,og da må vi vente til i mårra.Ikke feber eller noe.Kun store røde utslett.hmmm Men sykehuset utelukka at han har spist sopp da.Det var jeg redd for. God bedring til knerten,og tvitvi for at du holder deg frisk til over helga ivertfall ;o)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Huff da, god bedring til vesle knerten !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå