Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Han: -Rydder og vasker -lager mat -henter ungene i barnehagen -kler barna.legger dem -tar oppvasken -leverer ungene i barnehagen -arbeider 100% og betaler alle regninger Jeg: -sitter på raua å trykker i meg sjokoladekake -ser dagens Operah -tar opptak av Operah itillfelle det frister og se det om igjen -spiser middagen som mannen min har laget -forsyner meg nok engang av maten -er innom nav og gir dem huden full.Trygda er sen og jeg vil shoppe. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Morsomt. Synes du at hun som la inn innlegget om arbeidsfordelingen var lat eller?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Nei,det syntes jeg ikke;) Forstår bare ikke hvorfor det skal luftes på dette forumet,når det vel egentlig er en sak mellom henne og mannen;)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Ja, nå lo JEG i alle fall!! For dette minnet mistenkelig om da jeg kom hjem fra sykehuset med minstebabyen. Jeg satt stort sett plantet i sofaen og ammet og spiste, mens mannen min sprang rundt og hentet fjernkontroll, ammepute, vannflaske, lagde mat og sprang på apoteket for å kjøpe nye remedier (blant annet brystinnlegg) på mine kommendoer. Tror nesten han synes det var greit å begynne på jobb igjen etter 2 uker, hehe:)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hehe,må nyte det sålenge det varer. Snart kan man ikke skylde på ammetåka og diverse ting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå