Gå til innhold

Dere som har mistet symptomene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hvordan går det med dere? Var alt bra med den lille spiren?

Jeg våknet idag uten å være kvalm, uten ømme bryster og uten å være svimmel. Blir så bekymret når alle symptomene mine forsvinner på en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske normalt att det kommer å går hele tiden!

Men du kan jo ringe legen å få tidlig ul hvist du er veldig bekymret:)

Dessuten avtar symtomene etter hvert (heldigvis), og du er jo snart 10 uker så det ville jo ikke være så unormalt.:)

Skrevet

Takk for svar :)

Det var det jeg håpet på ja. Og har jo gledet meg til kvalmen skulle gi seg.

Huff... men klarer ikke helt å slappe av. Nei, får se hva jeg gjør i løpet av dagen. Liker ikke å være "hysterisk" heller.

Skrevet

Nei det er ikke godt å gå å bekymre seg!!

Men nå er du snart i 2.tri og da kan du slappe mere av, og kose deg med den voksende magen din:)

Skrevet

Ja, jeg vet. 2 uker igjen her på 1. tri. Nedtellingen er begynt :P

Skrevet

Det er jo helt normalt at det varierer. 1. trimester symptomene slutter jo også når du går over i 2. trimester. De fleste er ikke kvalm og slikt lenger da. Du nærmer deg jo neste fase. Det er nok normalt! Var det ikke du som var på UL og legen sa at alt sto så bra til for litt siden?

Skrevet

Dette er som å høre meg.. Jeg er 11+2 i dag, men rundt uke 10 så forsvant kvalmen, ømmheten i brystene etc. Trettheten har gradvis forsvunnet etter uke 10. I går var det første gangen på lenge at jeg orket å ta meg en tur på et kjøpesenter etter jobb. Deilig!!!! :) Men, tankene farer jo hen dit at... er det liv inni der? Skal på UL (privat) i neste uke, så da får vi svaret. Men, vi er jo på vei mot 2. trim., så dette er visst helt normalt. Med første manne så mener jeg at trettheten varte til uke 15, men da var jeg kvalm i ca. bare 1 dag!! (nå har jeg vært småkvalm til ca. uke 10).

Skrevet

"selma"

Hihi... jo det var nok meg som var på ultralyd ja :) Er det mulig å bli så hysterisk? Huff.. men jeg vil jo så gjerne! Nei, får satse på at alt er bra. Har jo ingen magesmerter eller blødninger, så har jo egentlig troen.

Værinne

Så bra å høre at det er flere som meg her inne. Satser på at alt er bra med oss begge. Skal bli så utrolig deilig å komme seg over i 2. tri så man slipper å bekymre seg for alt mulig rart lenger. Ihvertfall ikke så mye. Lykke til på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...