Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Er det noen begrensninger på hvor ofte man kan skifte nick? Jeg la til et tegn på slutten av nicket mitt for vel 1,5 uker siden, men er ikke helt fornøyd, og nå får jeg bare en feilmelding når jeg prøver å skifte igjen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg trodde ikke det skulle være noe problem å bytte - sist jeg gikk gravid skiftet jeg jo "nick" hver dag etter termin (la til hvor mange dager over termin jeg gikk) uten problem... Hvis ikke noen har rappa nicket ditt, da?
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Har jo vært her en del, og ikke sett noen undertegnet mitt nick som jeg ikke selv har skrevet, men kanskje jeg burde bytte passord for sikkerhetsskyld.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 Får ikke lov til det heller får feilmeldingen Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Kanskje jeg skal sende en melding til moderator
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Hm, ja det ville jeg gjort. Evt på ris/ros i tillegg - var der jeg endte opp med min klage før det ble gjort noe med...
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Takk, da legger jeg ut på ris og ros siden. Hvordan kontakter jeg moderator ellers?
* 5 om dagen * Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 adr til moderator står øverst på siden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå