Thessa og Bebbis Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 I 5 dager nå har jeg hatt vondt i høyre side, ben og rygg. Jeg klarer lissom ikke helt å lokalisere hvor det egentlig kommer fra. Noen ganger kjennes det ut som det er i magen, andre ganger er ryggen helt for jævelig vond. Og det stråler lissom ut i benet. Nå har jeg fått fysioterapaut time idag, og ultralyd om 2 uker. Men blir jo redd for exu og andre ting da når smertene er på en side. Men siden jeg ikke kjenner om det er magen eller ryggen som er vond så skal jeg vel ta det med ro ;-) Har heldigvis masse gravid tegn! Er mye mer kvalm denne uken og er sååå trøtt! Krysser fingrene!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå