Gå til innhold

Vondt i høyre side!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I 5 dager nå har jeg hatt vondt i høyre side, ben og rygg.

Jeg klarer lissom ikke helt å lokalisere hvor det egentlig kommer fra. Noen ganger kjennes det ut som det er i magen, andre ganger er ryggen helt for jævelig vond. Og det stråler lissom ut i benet.

 

Nå har jeg fått fysioterapaut time idag, og ultralyd om 2 uker.

Men blir jo redd for exu og andre ting da når smertene er på en side.

 

Men siden jeg ikke kjenner om det er magen eller ryggen som er vond så skal jeg vel ta det med ro ;-)

Har heldigvis masse gravid tegn! Er mye mer kvalm denne uken og er sååå trøtt!

 

Krysser fingrene!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...