MissAntrop Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Sambo henta lillejenta vår på 1,5 år i barnehagen i går og da hadde han med seg en pose med skittentøy. Jeg spurte han hva hun hadde grisa med i dag, siden det ikke hadde renet, men han visste ikke. I dag, etter å ha levert henne i barnehagen, ringte de meg. De hadde glemt og fortalt meg hvorfor de hadde skifta på henne i går. Hun hadde grått og grått ved matbordet, og de skjønte ikke helt hvorfor. Da de skulle sjekke om hun hadde gjort noe i bleien, viste det seg at hun faktisk ikke hadde på seg bleie!!!! Pappan har rett og slett glemt bleie!!!! Bodyen gnagde nok i skrittet og hun var jo kjempevåt. Er det rart jeg er sint??!!!
du og jeg og vi to Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Uff da. Ikke noe greit, men jeg vet ikke om jeg hadde blitt så sint. Det er vel et hendelig uhell?
MissAntrop Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Men hvor mange uhell skal han ha da? Første uka hun gikk i bhg glemte han å hente henne en dag.... Jeg blir mest sint fordi han unnskylder seg og prøver å legge skylden over på meg.
du og jeg og vi to Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Oi da, han har kanskje fylt opp kvoten sin da. Og å legge skylden på deg er jo helt uakseptabelt. Gjør man en feil må man stå for det.
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 hahaha.. unnskyld at jeg ler. Men glemme å hente og glemme å sette på bleie? Haha.. er han litt vimsete han mannen din?
MissAntrop Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Ja, det kan du trygt si! Åhh!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 hehe... pappaen min skulle ha småen med seg i familieselvskap, og han kom hjem med han og var sååååå stolt. hadde jo kommet på den mest geniale ideen noen sinne. nemelig å ta på småen 2 bleier på en gang.... for da ville han jo helt sikkert ikke tisse igjenom....
Gjest Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Hehehe.. unnskyld at jeg ler, men det er jo typisk mannfolk da..
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Hvilke menn da? Ikke min i allefall....
Gjest Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Min har heller ikke gjort det, men alle kan vel være distre i blant uten at man skal ta helt av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå