Gå til innhold

A1973 har skiftet nick til Lurekropp :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gidder jeg ikke mer! DRITTKROPP! Jeg er *så* lei av hele opplegget nå.... I natt har jeg ikke sover fordi jeg har hatt så innih. vondt i bekkenet. Gravi-testen er fortsatt negativ, og nå lurer jeg litt på om el-testen også er negativ., den er ihvertfall svakere enn den var i går. Så da gikk denne pp i dass, da har jeg antageligvis hatt el nå da, for 2. gang denne syklusen???? Jeg skjønner ikke hvordan dette kan gå an jeg! Har ikke hatt noen symtomer på el i det hele tatt denne siste gangen, bortsett fra de testene.... Jaja, da er det bare å vente på mensen, om 2 uker igjen... ARGH, jeg blir så sint, jeg vil ikke ha sykluser på 6 uker!

Jaja, i går fikk jeg henvisning til ny gynekolog, men skal ikke dit før 10. okt. Håper tiden går fort.... Nå vil jeg bare skrike HØYT!

Beklager utbruddet mitt, er bare så utrolig lei av kroppen min for tiden. Har derfor nå skiftet nick til Lurekropp, passer mye bedre...:-D

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da....høres slitsomt ut synes jeg.

Hvor lenger har du prøvd?

Selv er jeg bare i 1pp etter SA, men er allerede helt tullete, så hvordan det blir om dette drøyer er jaggu ikke godt å si.

Bra du skal til legen da og få sjekket litt opp. Skjønner godt frustrasjonen din!

Men du, var blitt så vant til A1973 nicket ditt....ikke bytta :-)

du kan kanskje heller hete A1973 - Lurekropp :-/ :-)

Masse lykke til!!!!

Trøsteklem

Skrevet

Haha, ok, da har jeg skiftet igjen... Er vel best det, så slipper folk å tro at det finnes flere gærninger her inne...:-D

Sluttet på p-pillene i mai, så har ikke prøvd så lenge, men utrolig irriterende allikevel. Spes. hvis jeg ikke kan stole på at jeg har el når testene sier det. Denne gangen synes jeg det har vært ekstremt frustrerende fordi jeg, for 1,5 uker siden, var hos gynekolog, og han mente jeg hadde hatt el dagen før. Da hadde jeg også hatt veldig pos. el-test, el-slim og var kjempekvalm. Ble derfor overrasket når jeg fikk pos. el-test igjen for noen dager siden. Hadde jo håpet det var fordi jeg var gravid da, men el-testen var ikke så sterk pos. i dag, test-streken var like sterk, men tynnere enn kontroll-streken. I går var den like tjukk, som jeg pleier å få når jeg har pos. el-test. Så ergo. tror jeg den er negativ i dag. Dvs at jeg muligens hadde el i går og denne pp går rett i dass... Eller forresten..... fordi jeg fryktet at jeg hadde el i går, så ba jeg mannen gjøre sitt i går kveld selv om jeg hadde sinnsykt vondt i bekkenet. Man kan jo håpe at det holder med et stakkerslig innskudd...:-D

Klem

Skrevet

men da er jo ikke alt håp ute eller?

Kan jo veldig godt hende at det funker likevel......egget løsner vel ikke før el test er negativ igjen?

Er utrolig slitsomt å ikke vite hvordan syklusen er....selv har jeg nada peiling. Har vel aldri hatt positiv el-test heller jeg, men mistenker muligens el 9 eller 10 sept. Men det er det vel 1 % sjanse for hehe

Ikke vet jeg hvordan ting oppfører seg etter SA heller, men siden det var en tidlig SA så har jeg tatt utgangspunkt i første blødningsdag som var 1 sept. (lett å huske hehe)

Så blir spennende å se hvordan det blir fremover!!

Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen!! :-)

Klem

Skrevet

Ja, lykke til tl deg også! Du skal bare se det klaffer med en gang nå, de sier jo at man er ekstra fruktbar etter en SA!?!

Klem

Skrevet

har du vurdert å prøve wild yam? eller spør legen etter noe..

eg har wild yam heima så du kan få.. hehe.. fikk aldri brukt det siden syklusen blir mer og mer stabil...

Skrevet

Bare lurte på om du har hørt fra legen at man kunne prøve igjen med en gang etter en sa? Jeg har hatt ma 27 august og venter veldig på første mens. ble anbefalt å vente. men har så lyst å prøve igjen med en gang. Men har tatt en pokkers vaksine, som jeg burde vente 3 måneder før jeg blir gravid igjen......

Skrevet

Legen sa til meg etter SA at jeg burde ha 3 menstrasjoner etter SA, men at det ikke var farlig å bli gravid med det samme..Jeg har hatt 2 nå, men vi begynte å prøve etter den første. Ønsket selv å ha en for å vite litt mer nøyaktig når en evt termin ville bli. Har ikke helt fått stabil syklus enda da...5 dager over IKM begge gangene.

Skrevet

legen min sa til meg at de anbefalte å vente 1 mens, men at det ikke var farlig å bli gravid igjen med en gang.

Kroppen har en utrolig evne til å restituere seg selv, og man blir nok ikke gravid igjen før ting er ok tror jeg....så vi peisa på vi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...