Sweet caramel Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hvordan få slutt på dette, hvem kontakter jeg for å få det stoppet?? De ringer ca. 2 ganger for dagen til mobil og hustelefonen, holder på å bli gal!!
hamsterpia Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Er det ikke brønnøysundregisteret du må kontakte da tro?
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 https://w2.brreg.no/reservasjon/
trillemamma Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 https://w2.brreg.no/reservasjon/ Vær obs på at de har lov til å ringe deg i 3 måneder etter at du har registreret deg.
Sweet caramel Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Åå, takk for hjelp, jenter!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå