Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 og får i de fleste tilfellene veldig vondt i magen og det kan ikke ha noe med at jeg har spist noe jeg ikke tåler fordi da har jeg som oftest ikke spist noe. I går holdt jeg på og svime av da jeg skulle få ut ungene om morgenen. Blir jo redd for hva dette kan være.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2008 Heisann! Takk for svar, tok noen blodprøver i forrige uke, men det var for og sjekke stoffskiftet fordi jeg trodde det kunne være noe galt med det! Blodprosenten min og jernlagrene mine er det ikke noe galt med, er i tillegg blodgiver så jeg har fin hb som siste var på 14,7.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Først blir jeg svimmel, kommer uten forvarsel, ikke slik som når man er gravid. Det går liksom i bølger, først kommer det så opphold og på nytt, nesten som omgangsyke kan en si. Magesmertene og knipene kommer etter et pr runder med svimmelhet, kjennes ut som jeg skal måtte legge med ned fordi det er så himla vondt. Men nå har jeg f.eks drukket en kopp te og nå har jeg ikke vondt i magen mer, dette er som oftest på morningene. I forrige uke besvimte jeg faktisk, ungene var heldigvis kommet seg ut, og jeg husket bare at jeg ble helt vissen i kroppen. Gudskjelov skada jeg meg ikke. Blir jo bekymra for hva dette kan være jeg som stort sett er frisk og rask. Har et par ganger tenkt virus på balansenerven, men da hadde vel symptomene kommet hele dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå