Gå til innhold

Liker dere havregrøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel på brød i huset, laget jeg meg havregrøt til frokost. Egentlig veldig godt så skjønner ikke hvorfor jeg ikke lager det oftere...Jeg lager den med melk da..Og har kanel og (for mye) sukker på.

Husker på føden laget de verdens beste havresuppe, den ble servert hver kveld og vi sloss nesten om den. Var søt og god. Får ikke til det hjemme. Det var ikke saft i den. Nok laget på melk og sukker for den var veldig hvit, men kanskje noen hemmelige ting oppi.. Var så god at vurderte nesten å være ett ekstra døgn for å få litt mer av den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, liker havregrøt, men lager det ikke så ofte, men det er jo veldig enkelt å lage det i microbølgeovn.

Skrevet

JAAA.... med brunost i:)

gutten min får det til frokost hver dag i barnehagen:)

Skrevet

Ja jeg synes det er kjempe godt!

Jeg er oppvokst med grøt hver lørdag formiddag pga sen middag og da var det nesten alltid havregrøt vi hadde.

Jeg har laget det noen ganger til barna, spesielt når de har vært i bhg da blir det masse skiver og det er greit å variere litt på kveldsmaten.

Skrevet

Havregrøt er kjempe godt. Spiser det noen ganger her også til frokost. Da bruker vi banan i skiver oppå og rosiner.. Eller kanel og sukker.. Noen ganger syltetøy.

Skrevet

Med brunost???

Det har jeg aldri verken hørt om eller prøvd. Men det skal jeg jammen meg gjøre. Har du mye i da? Smelter det inni liksom? Bruker du vann eller melk da?

Jeg bruker alltid bare melk når jeg koker den opp, synes den blir bedre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...