Gå til innhold

Ekstremt aktiv baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min er nå 8,5 mnd. Har alltid vært en veeeeldig utålmodig og aktiv baby, og nå har han begynt å krabbe og reise seg opp.

I hans våkenperiode er det ikke et minutts stillhet. Det går i ett absolutt hele tida, og det kan være rimelig slitsomt til tider. Føler jeg har hatt en mer slitsom permisjonstid enn de fleste. De første månedene var han liksom ikke fornøyd, uansett hva jeg gjorde, og nå er han da altså på grensen til hyperaktiv. Har aldri vært noen kosebaby for å si det sånn!

Noen andre som har eller har hatt slike babyer og som har opplevd kanskje at de har roet seg med årene? Er så redd for at han har ADHD eller noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett aktive babyer, og de høres vel omtrent ut som det du beskriver. Ikke tid til å gjøre annet enn å FÅ UT ENERIG! *hehe* Noen bare er slik, tror jeg. Det er ikke dermed sagt at de har ADHD. Husk at barn med ADHD også blir rasende! Det arter seg nok på en helt annen måte enn et økt aktivitetsnivå.

Jeg tror det med slike barn er viktig å la de kroppslig få utløp for en del energi. Særlig nå som han snart begynner å gå. Ut på tur og opp i trærne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...